Przejdź do głównej zawartości

21.09.2018r


Czy Wy już czujecie jesień? :)

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, a co do jesieni to czuć ją już coraz bliżej i bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już iście jesiennie i od wczoraj.. zimno! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki kotek i piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, przypominają o lecie, które niestety już za nami! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak spojrzałam za okno (ciemno, zimno i słychać tylko ryk aut) to od razu patrząc na te zdjęcia widzę lato... Ten okres kiedy o tej godzinie było jeszcze jasno, okna miałam szeroko pootwierane i słychać było jeszcze niektóre dzieciaki z rodzicami... Cudowny koci pyszczek i psi uśmiech. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne widoczki, odzwierciedlają codzienne życie na wsi, gdy na dworze robi się coraz zimniej. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to brak ostrości na niektórych zdjęciach. Za przykład podam różowe kwiatuszki: na pierwszym planie znajduje się kilka z nich, jednak tylko dwa zachowały wyraźne kontury. Jeśli to celowy zabieg, to z góry przepraszam za czepialstwo ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze pogodapcudownie dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie te zwierzątka są cudne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia zwierząt podobają mi się przebardzo :3 świetne ujęcia!
    życzę miłego wieczoru i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny psiak!
    Oj czuć już jesień :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

5.9.2018r.

Październikowe dni ♥

Sierpniowy poranek